środa, 23 maja 2012

ROMWE - CONTEST

Pewnie niektóre z was słyszały o konkursie jaki organizuje ROMWE. Trzeba nagrać filmik i przesłać go na ich stronie. Dzięki temu można wygrać 50$ na zakupy u nich!
Uwielbiam ten sklep i mogłabym mieć w swojej szafie większość rzeczy od nich, ale niestety nie mam funduszy na takie szaleństwa.
Za wygrane 50$ kupiłam koszulę i sukienkę, ale niestety nie ma ich na stronie, więc pokażę wam je dopiero jak do mnie dojdą.
Za to niżej zdjęcie torebki, w której się zakochałam i muszę ją mieć! ;)
Na koniec także zdjęcia góry mojego bikini  z Housa.
Następnym razem dodam kolejny outfit.








14 komentarzy:

  1. no dopiero kupiłam torebkę, ale ta jest cuuudna! może za jakiś czasie kupię kolejną.. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. awww! jaki piękny strój.! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the items!!

    http://rebucomcafe.blogspot.com.br

    OdpowiedzUsuń
  4. Super jest ta góra z bikini :) Na pewno ładnie będzie się prezentować ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna góra od kostiumu ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję pięknie :) ...torebka super ! nic dziwnego że się w niej zakochałaś :)

    pozdrawiam

    Daggi

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful pieces. Thank you for stopping by. Would you like to follow each other? xx

    http://msofisticada.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. Lovely bikini top! :)

    Sure we can follow each other - following you now. :) xx

    OdpowiedzUsuń