sobota, 5 stycznia 2013

Bad Hair = Bad Life

Witam was w nowym roku!
Mam nadzieję, że Sylwestra spędziłyście tak, jak sobie wymarzyłyście. Mój był bardzo udany, w domowym zaciszu z ukochaną osobą. Tego, co miałam na sobie tego dnia niestety nie uwieczniłam, ale mam dla was prosty zestaw. Ostatnio pokochałam te spodnie, mam je z wymiany na portalu szafa.pl . Są to zwykłe tregginsy, ale urozmaicone małymi ćwieczkami wzdłuż nogawek.
Jak widzicie mam ogromne odrosty! Niestety z farbowaniem muszę poczekać jeszcze 2 tygodnie, bo 26 stycznia mam studniówkę i chcę zrobić włosy tak, żeby na niej wyglądać jak najlepiej, bo w końcu będzie kamerzysta i fotograf...






Pants - szafa.pl
Watch - Asos
Shirt/Necklace - Romwe
Shoes - House

96 komentarzy:

  1. odrosty nie są aż tak zauważalne. Twoje nogi jak zwykle rozwalają system <3

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! <3

    haha 'bad hair = bad life' zgadzam sie;d

    OdpowiedzUsuń
  3. very cute outfit!! :)

    www.sarahvillarim.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny look!
    Buziaki
    H A L L O W K A A

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zestaw :) nie martw się ja również mam odrosty ponieważ niedługo mam studniówkę mojego P. i wszystko robię pod nią :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jejku, jakie masz długie nogi *.* A spodnie świetne :)
    Bardzo fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne te spodnie. sama kiedyś zamówiłam podobne na szafa.pl, tylko z większymi ćwiekami, ale niestety... rozmiar trochę za mały... no nic - Twoje są super ;)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. I like your look!!!
    I’m your new follower!!
    If you like mine, do the same!!
    Freaky Friday

    Freaky Friday Facebook Fan Page

    OdpowiedzUsuń
  9. jesteś bardzo ładna i zgrabna!:)
    może na inny kolor włosy/:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie widać bardzo odrostów :). Bardzo fajnie wyglądasz!.

    OdpowiedzUsuń
  11. ajć te spodnie są świetne!!! Całośc super!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny prosty zestaw.Czerwony naszyjnik to idealny dodatek to niego:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjne połączenie, wszystko z wszystkim pasuje, świetnie ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznaś :)))
    bardzo podoba mi sie zestawienie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam zestawy z białymi koszulami. :) a Twoje odrosty nie są jeszcze aż tak złe - nie widać ich tak bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo ładnie wyglądasz;)
    zapraszam do mnie na www.gusiak15.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ślicznaaa *-*






    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. też spędziłam sylwestra z ukochaną osobą i bardzo się z tego ciesze! :)

    śliczna koszula! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wyglądasz :D również obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. fajny blog <3
    http://pola-love-it.blogspot.com
    skomentujesz?zaobserwujesz? zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajny zestaw, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  22. całość świetnie ze sobą współgra!
    koszula bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś przepiękna ! Zapraszam do mnie:http://slodkawisienka43.blogspot.com/ do koemntowania , czytania i obserwownia *_* Pozdrawiam Ania
    PS.Onserwuję i myślę , że jak Ci się mój spodoba to również skomentujesz i zaopserwujesz ! Pozdawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny look! wszystko pięknie zgrane.
    Obserwuję i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow what a great look, I really like your taste! Wanna follow each other? Please let me know :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny prosty zestaw. Lubię takie :) A odrostów jako takich nawet nie zauważyłam :D No i życzę udanej studniówki, oby była taka jaką sobie wymarzyłaś :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Mianowałam Cię do Liebster Award :)
    http://beauty-fashion-life.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  28. I love that shirt! I really like your blog! I'm glad that I found it! It would be nice if you could stop by my blog sometime too (I'm from England) as I post my outfits, personal style, likes and much more :) :)

    www.raindropsofsapphire.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Pięknie wyglądasz!
    Obserwujemy? Ja już się dodałam :)

    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Pięknie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. Super spodnie ♥
    W wolnej chwili zapraszam ; http://the-szlachta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi sie caly zestawik:):)

    OdpowiedzUsuń
  33. I really like that pics and that pants looks great. Have a nice day.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Hi! Thank you for your comment, I love your style and I'm glad to follow you!
    Have a nice day
    xoxo Laura

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna stylizacja a spodnie megaśne. ;D
    Super blog, obserwuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz :) super naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  37. And I follow you... Thanks for your comment! Great look!

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  38. Great look!
    Follow you back!)))

    www.fashionburo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. bardzo stylowo : >

    xx, excellenceanonyme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Obserwuję:)
    Ślicznie wyglądasz, tak elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Prosty i minimalistyczny zestaw, ale jakże efektowny :)

    Lubię to :)

    Pozdrawiam :* :*

    OdpowiedzUsuń
  42. ladny zestaw, swietny naszyjnik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zestaw strasznie mi sie podoba ;3
    Fajnie tu u Ciebie ; )
    Zapraszam do siebie:
    zoe-grand.blogspot.com
    Pozdrawiam Zoe ; ) !

    OdpowiedzUsuń
  44. Czadowe spodnie <3 Zapraszam tellmejules.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. bardzoo ladne sa Twoje zdjecia! masz na sobie moje ulubione kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  46. bardzo ładny zestaw :) świetne są te spodnie :P

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny strój takiw moim stylu ^^
    świetny blog :*
    zapraszam na mój :)
    alyy-alii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetny zestaw, uwielbiam połączenie czerni z bielą:) zrobiłabym dokładnie tak samo, lepiej troszkę się przemęczyć z odrostem żeby potem na studniówce lśnić:) pozdrawiam i zapraszam, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  49. Fajne tregginsy :)
    https://www.facebook.com/kardisebyk

    OdpowiedzUsuń
  50. zatem obserwuję i czekam na Cb:*

    OdpowiedzUsuń
  51. Świetny zestaw. Podoba mi się ten sposób noszenia naszyjnika pod kołnierzykiem ;)
    Poobserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  52. lovely outfit girl :D

    X Jenny
    Rocknrollerr.com

    OdpowiedzUsuń
  53. I really love how u appear with this shirt with the fluo collar! Stilish!
    Chiara
    EFFENSHION
    INSTAGRAM:@EFFENSHION

    OdpowiedzUsuń
  54. You look great!!! following you back :)

    Kisses, Lucy :)
    http://stylewithoutlimits.blogspot.cz/

    OdpowiedzUsuń
  55. Hehe ja mam studniówkę 25.01 :Dd

    OdpowiedzUsuń
  56. ja też mam odrosty.. ale nie chcę już farbować włosów...

    OdpowiedzUsuń
  57. I LOVE those shoes lovely photos! Thank you for your comment and follow! x

    http://www.gingerrsnap.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  58. Jesus, ale Ty jesteś przepiękna! I ta stylówa! Boże.. Świetny blog, obserwuję i będę odwiedzać. Zapraszam do mnie w wolnym czasie ;) http://secretinthelist.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. O ja na taką bluzkę od jakiegoś czasu choruję, rewelka :)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://kuchareczkamala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. Ale z Ciebie chudzinka ! :>
    podoba mi się koszula!


    pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  61. Biała koszula to jedna z podstawowych rzeczy w damskiej szafie. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  62. świetne spodnie :)
    i ogólnie przepięknie wyglądasz <3
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  63. Ładne rzeczy. ; )
    Super w nich wyglądasz. ;>
    POZDRAWIAM. :*

    OdpowiedzUsuń
  64. ślicznie zapraszam http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń