czwartek, 10 stycznia 2013

Konkurs z merg.pl



Wraz ze sklepem merg.pl mam dla was konkurs!


Do wygrania bony na zakupy, ich wartość zależy od ilości osób, które wezmą udział w konkursie.

Liczba osób w konkursie do 50, wartość kuponu 20 zł
do 100 osób - 1 bon 40 zł.
do 200 osób - 1 bon 80 zł.
do 300 osób - 2 bony 80 zł
do 400 osób - 2 bony 100 zł
do 500 osób - 2 bony 120 zł.

Konkurs trwa od dziś - 10.01.13 do 19.01.13
Zwycięzcę (lub zwycięzców) wylosuję poprzez generator liczb.

Jedyne co musicie zrobić to:


2. Zostać obserwatorem mojego bloga

3. Zostawić komentarz ze swoim adresem e-mail

57 komentarzy:

  1. karolina.piotrowicz@poczta.onet.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. liwkaliwka.aiwi.lo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. marteczka9647@interia.pl


    u mnie też będzie za niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia dla wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. nice!! I have a Chicnova Jewelry giveaway for 3 lucky winners on my blog..wld love it if you drop by!
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. martyna.sikora@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. monika1245@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Awesome shoes! lily82004hi@Yahoo.com

    OdpowiedzUsuń
  9. love kitty loafers!!!
    Good luck everyone!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy konkurs :)


    Zapraszam do mnie!
    http://inmytime-lovetosmile.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawie zorganizowany konkurs : )

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy konkurs nigdy nie wygrałam żadnego konkurs Może teraz szczęście mi do pisze :)
    E-mail: ewcia7915@o2.pl
    Zaobserwowałam bloga i polubiłam fanpage (już dawno)

    Zapraszam do mnie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. just.call.me.louise@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. beautifulx33xd@gmail.com (B-e-a-utiful)

    OdpowiedzUsuń
  15. uniquevisionofbeauty@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Zostałaś nominowana do Liebster Awards . Zapraszam do mnie w celu uzyskania informacji :)
    (nominacja #2)
    http://vickylivingstoney.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. chyba tez niedlugo zrobie konkurs :D bardzo przyciaga publicznosc :P

    OdpowiedzUsuń
  18. bedzie mi milo jesli mnie odwiedzisz i spodoba ci sie u mnie i rowniez mnie zaobserwujesz :P pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej !! Dopiero zaczynam moją historię z blogowaniem. Wejdziesz??

    super blog !

    http://przygody-poli-smith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. dagmarakilian@o2.pl

    Świetny blog.

    OdpowiedzUsuń
  21. gorgeous shoes! i love the colours of the Litas :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny blog! ;)

    Obserwuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. zgłaszam się :)
    ania9725@wp.pl
    wszystko zrobione, obserwuje jako A.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się. ;)
    darhia@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. iitiismyliife@interia.pl
    zgłaszam się :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. kasia1892@buziaczek.pl

    zapraszam do siebie!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny blog zapraszam http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń