niedziela, 20 stycznia 2013

Sheinside i wyniki konkursu

Na początek to, na co wszyscy czekają, czyli wyniki konkursu z merg.pl.
W konkursie wzięło udział 55 osób, a szczęśliwego zwycięzcę wylosowałam poprzez generator liczb.


Wygrała osoba, która zgłosiła się jako 19, czyli
aknezz.blogspot@gmail.com
Gratuluję!

Chciałabym wam dziś też pokazać kilka rzeczy ze sklepu, który na pewno znacie lub chociaż kojarzycie sheinside.

1.  Legginsy w wąsy  2. Poszarpane jeansy 3. Legginsy ze wzorem czaszki


4. Jeansowa koszula 5. Koszula w pudrowym kolorze 6. Koszula w kratę

7. Sweter z czaszką 8. Poszarpany sweterek z lisimi głowami 9. Bluza z motywem
10. Szara bluza dla fanów 11. Sweterek z asteckimi wzorami 12. Sweterek z PSY

13. Szorty z wysokim stanem 14. Szorty w uśmiechy


15. Asymetryczna sukienka 16. Pudrowy płaszczyk 17. Sukienka z wieżą Eiffla

Co sądzicie o tych rzeczach? Które podobają się Wam najbardziej?


101 komentarzy:

  1. Mega fajne ciuszki.
    Blog fajny więc obserwuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze lepszy pomysł! :) chyba tak zrobię :)
    również obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog ;)
    Dziękuję za obserwację, odwdzięczam się tym samym ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję :)
    jeansowa koszula *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję :D
    niektóre ciuchy są świetne *-*

    OdpowiedzUsuń
  6. 10! Metallica <3 Cudna jest ta bluza... :P

    OdpowiedzUsuń
  7. 15, 1, 4,5,11.♥ Jakie śliczne!
    Obserwuję, mogę liczyć na to samo z Twojej strony? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 4, 5, 10 *.*
    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne te sweterki. :3
    Świetny blog, obserwujemy ? Ja już to zrobiłam.
    Mam nadzieję, ze nasz blog również Ci się spodoba.
    Jeśli nie to zostaw chociaż mały ślad. ;) | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. love this selection and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje serce skradł pudrowy płaszczyk<3 obserwuję:) pozdrawiam Marta:)
    Follow Me www.gointothedun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczy są cudowne, ceny mniej ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem warto wydać trochę więcej na coś oryginalnego i niepowtarzalnego, a w dodatku na stronie są często konkursy i promocje, więc można zniwelować trochę te ceny :P

      Usuń
  13. śliczne ubranka ;D Pozdrawiam zapraszam do mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. that clothes so cute, I like the sweater! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. O jak miło, że się udało :) Już zaglądam na stronę aby sobie coś upatrzyć z butów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog :)
    Obserwujemy?:)
    www.tanecznedusze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystko cudowne !! <3
    Mam bardzo podobną koszule w kratkę :)
    Uwielbiam koszule, sweterki i ciekawe bluzy *.*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny post :)
    dziękuję za odwiedziny :)

    http://madeoftears-madeoftears.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej!
    Bluza z Metallicą jest świetna *u*

    OdpowiedzUsuń
  20. Sweterek oversize w koty <3 i ten różowy płaszczyk na dole - umarłaaaam <3
    bardzo fajnego masz tego bloga, dodałam do obserwowanych, bedę tu zaglądać często na pewno :) i konkursy fajne, heh :P

    Wpadniesz do mnie na mojego kosmetycznego bloga o przetestowanych komsetykach przeze mnie? :)

    http://kosmetykiprzetestowane.blogspot.com

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  21. I love sheinside, love the skirt :)

    http://Heidi-likes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  22. I don't understand anything but i love these photos on your blog!

    xx Marianne
    http://pictureme-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne te rzeczy, również obserwuję :>

    OdpowiedzUsuń
  24. o matko, świetne, nosiłabym : D
    świetny blog : D dodaję :d

    OdpowiedzUsuń
  25. hmm. nigdy nie słyszałam o takim sklepie, ale rzeczy mają cudowne *.*
    Masz bardzo fajny blog :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie z pokazanych koszul i bluz chciałabym mieć :-D

    OdpowiedzUsuń
  27. Dla mnie proszę koszulę pudrową i płaszczyk : ))) Cuda !

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne rzeczy *.*
    `obserwujemy? :>

    OdpowiedzUsuń
  29. ładne rzeczy! gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszula w kratę wymiata *-*
    Dziękuję za obserwację, również obserwuję :)
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne ciuchy:)

    http://cos-jutrzejszego.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. 10. <3
    Dzięki za obserwację ,odwdzięczam się tym samym. ;*
    Będę wpadać tu. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zdecydowanie koszule :d Jestem tu przypadkiem, świetny szablon ;) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  34. Twój blog został nominowany u mnie do Liebster Blog!
    Zapraszam:
    http://night--secrets.blogspot.com/p/liebster-award.html
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. jezu. świetne rzeczy *.* zwłaszcza pudrowy płaszczyk,sukienka obok i koszula w krate też jest świetna. obserwuję i zapraszam częściej <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Jak tutaj u Ciebie uroczo! :)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  37. Hm... fajne ubranka. Nie wszystkie, ale większości mi się podoba ;p
    Co powiesz na to, że dokonamy rewanżu? Ja zostanę twoim obserwatorem ,a ty moim, hę?
    http://myworldoffashionandstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Te ciuchy są genialne. :O
    +ja również obserwuję. :)
    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Mi się podoba 6 i 2, gratuluje 19 wygranej ;).
    Masz bardzo ładny blog taki minimalistyczny i estetyczny, pozdrawiam :*.

    OdpowiedzUsuń
  40. Cudowny blog *.*
    A te ciuszki po prostu świetne. ;D
    Genialnie prowadzisz tego bloga. ;*
    + Obserwuję. ;3
    ~*~
    Zapraszam do siebie :
    http://fightforthislove1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. wspaniałe ciuszki, szczególnie pudrowy płaszczyk-cudo! pozdrawiam i zapraszam, może obserwujemy?:) A.

    OdpowiedzUsuń
  42. Swetry <3 zapraszam
    www.yesnoana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Such cute pieces. THe last row of dresses are my fave.
    Thanks for visiting my blog.
    Daphne.

    OdpowiedzUsuń
  44. Gratuluje! Ta sukienka w ostatnim rzędzie po lewej jest piękna!

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja chcę ten sweter w koty ...buuuu

    Zapraszam również do mnie:
    ilonastejbach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Aż trudno mi powiedzieć, co podoba mi się najbardziej ;) Chyba 9 i 16!

    OdpowiedzUsuń
  47. gratuluję ;)
    a sweterek z PSY mnie rozwalił xd

    OdpowiedzUsuń
  48. jeansowa koszula jest sliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. I love your style and I think that your blog is so nice!!! ... :) Would u like to follow each other on blogs and wanna stay in touch through google friends and facebook? Let me know :)
    I'm waiting you on my blog... ;)


    GIVE ME A VOTE__ for the contest of GRAZIA.IT __BLOGGER WE WANT YOU__ (just a click)__ Thank you <3!

    Follow me on:
    BOW OF MOON, Fashion Blog
    Facebook_ Twitter_ Google+_ Bloglovin'_ Chicisimo_ Fashiolista_ Tumblr_ Pinterest_

    OdpowiedzUsuń
  50. świetna ubrania, sporo mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. cudowne są te rzeczy ! ♥ podoba mi się twój nagłówek, taki delikatny ale bardzo fajny :)

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Uwielbiam sheinside jutro posto o nich u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Bluzka z kotami wygrywa *.*
    Podro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. +zostałaś nominowana do "The Versatile Bloger".
      Szczegóły u mnie:
      http://big-bam-boom.blogspot.com/2013/01/wszechstronna-ja.html
      Pozdrawiam ;]

      Usuń
  55. za mną chodzi ostatnio dżinsowa koszula, chyba sobie kupię <3

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeansowa koszula i wszystkie bluzy - cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  57. o tak! na sheinside są cudowne rzeczy;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Śliczne są te ubrania w szczególności ta jeansowa koszula ;)

    OdpowiedzUsuń
  59. Strasznie podoba mi się ta asymetryczna spódnica ♥
    +obserwujemy? :3

    OdpowiedzUsuń
  60. piękne te ubranai! koszula w kratę najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również myślę, że ta koszula jest najlepsza, jednak jest tylko rozmiar uniwersalny, który na mnie wyglądałby jak namiot :(

      Usuń
  61. mają naprawdę fajne i oryginalne ciuchy, ale ceny nie bardzo do mnie przemawiają a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają dużo promocji i konkursów, więc warto się rozejrzeć i spróbować złapać jakąś okazję ;p

      Usuń
  62. Gratuluję!
    Ciuchy ♥
    ♥jeżeli masz czas wejdź do mnie, to bardzo motywuje :)

    OdpowiedzUsuń
  63. legginsy w czachy i sweter w koty ! <3'
    http://littleroseflowers.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń