czwartek, 14 lutego 2013

Must have for spring

Trochę długo mnie tu nie było, ale mimo ferii jakoś nie mogłam sobie porządnie zorganizować czasu.
Dziś mam dla was moją listę must have'ów na wiosnę.
Niektóre pozycje są już zrealizowane, bo lista powstała jakiś czas temu.

1. Jeansowa koszula - szukam już od jakiegoś czasu, ale jak już natrafię na coś przyzwoitego to nie ma rozmiaru


2. Biała koszula (niekoniecznie mgiełka)



3.Burgundowa lub butelkowa marynarka




4. Czarne tregginsy lub spodnie


5. Legginsy w wąsy - zakochałam się w nich, ale czekam z kupnem z pewnego względu, o którym może już niedługo


Te 5 rzeczy to moja absolutna podstawa, oprócz nich na liście mam milion innych rzeczy, ale nie chcę was zanudzać ekstremalną ilością punktów na liście.
W kolejnym poście na pewno pojawi się outfit z kilkoma nowymi rzeczami.

Muszę też powiedzieć, że w ostatnim tygodniu popsuła mi się moja jasna mizensa :(
Dziś wreszcie wyślę ją na reklamację, mam nadzieję, że ją uznają, bo urwała mi się cała rączka, choć w torebce miałam wtedy dość mało rzeczy.

49 komentarzy:

  1. To dokładnie te rzeczy które ja też bym chciała mieć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Legiinsy są fenomenalne :)
    Bardzo mi się podobają, muszę sobie je kupić :)

    ZAPRASZAM DO MNIE NA NOWĄ NOTKĘ ;P
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne legginsy :) Ja marzę o spodniach w biało-czarne paski ;)

    http://kazdy-ma-jakiegos-bzika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie zostałam posiadaczką legginsów w biało-czarne paski, są świetne! :)

      Usuń
  4. świetne . !
    z chęcia bym wszystko przygarnęła ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. tez szukam koszuli.:) leginsy sa swietne;D obserwujemy.?^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna koszula. Ja sb muszę kupić koszuledzińsową, tylko ,ze bez rękawów. Marzy mi sietaka ;) Chciałam powiedzieć, że masz świetny outfit z ostatniego postu. Ta torebka i sweterek ;B
    ZAPRASZAM -> http://myworldoffashionandstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjne są te legginsy w wąsy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ginny-harry-forever.blogspot.com/ zapraszam na mojego bloga. :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. ja po prostu muszę mieć marynarkę. ta burgyndowa jest świetna. :D

    zapraszam:
    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. TEż muszę sobie kupić koszulę jeansowa.
    Legginsy chciałabym mieć, ale takie kosmiczne :D

    Zapraszam na REKRUTACJĘ: http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/02/reaktywacja-bloga.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam poinformować cię (to tak sztywno brzmi) powiedzieć, a raczej napisać, że zostałaś nominowana do The Versatile Blogger.
    Zapraszam na:
    http://night--secrets.blogspot.com
    (Wejdź w zakładkę "więcej")
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. biała i jeansowa powinny być w każdej szafie, dlatego aż dziw, że w mojej takich przez chwilę zabrakło :P

      Usuń
  13. świetne te legginsy w wąsy < 3

    OdpowiedzUsuń
  14. Blog MEGA!!! bardzo ciekawe stylizacje;) a co do leginsów - fenomenalne!!

    Może zainteresuje Cię mój blog, zapraszam: http://muzanadzis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. cool post! :))
    anyway, i have an on-going giveaway on my blog dear! i hope you can check it out and join if you haven't yet :)
    http://raellarina.blogspot.com/2013/02/raellarinas-valentines-day-giveaway.html

    xoxo,
    Rae :">

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też musze kupić marynarkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Koszula i legginsy świetne! :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. przydałaby mi się burgundowa marynarka oraz legginsy (najlepiej ze wstawkami z ekoskórki po bokach.. ) :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jaaa! *.* Ale mega ciuchy! Nie mogę się doczekać wiosny bo idę wtedy na wymianę całej szafy, a teraz jeszcze bardziej wyczekuję końca zimy! Na prawdę bardzo fajny blog :* fajne pomysły i tony świetnych ciuchów!:*
    +obserwuję
    http://justloveme4ever.blogspot.com/ a tu mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. końca zimy niestety nie widać jeszcze :<

      Usuń
  20. Tak samo jak ty szukam koszuli jeansowej :)
    Obserwuję ;*
    my-whole-world-is-crazy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne te leginsy w wąsy ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja muszę kupić sobie marynarkę i białą koszulę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetne marynarki i wąsy oczywiście! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja potrzebuję białą koszulę...a te legginsy w wąsy są mega! *.* Obserwuję
    http://complywithyourdreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam koszule:) najbardziej podoba mi się ta dżinsowa:)
    obserwuje:)
    karolilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja też polowałam na dżinsowa koszulę ale już kupiłam. Nie było mojego rozmiaru i jest taka trochę luźna. c:
    obserwuję...
    __________________________________________________________________
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. luźna też fajna, choć ja szukam właśnie bardziej obcisłej :P

      Usuń
  27. Marynarki i ostatnie spodnie są genialne <3 Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne rzeczy. A te legginsy w wąsy przesłodkie ! : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przesłodkie, a w końcu są już moje! i na żywo są jeszcze lepsze niż na zdjęciu :)

      Usuń
  29. ja też poluję na jeansową koszulę

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne koszule jeansowe są w H&M :) Sama sobie taką kupiłam i jestem zachwycona tym jak leży :) Polecam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wiem, że są świetne, niestety do najbliższego H&M'u mam około 100 km :(

      Usuń
  31. Gratuluję, zostałaś nominowana do The Versatile Blogger Award, więcej na moim blogu : http://brasoletkizmuliny246.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń