wtorek, 5 marca 2013

Video for Sheinside

Kilka dni temu dostałam paczkę od sheinside.com. W środku była asymetryczna sukienka we wzór galaxy, którą zamówiłam jakiś czas temu.



Dziś mam dla was filmik z tą sukienką.
Jakość nie zachwyca, spowodowane jest to głównie złym światłem, bo filmik nagrywany był około 16, kiedy zaczynało się już ściemniać, ale mimo wszystko wstawiam, gdyż dawno nie pisałam...
W najbliższym czasie mam zamiar wybrać się na zdjęcia, ale nadmiar nauki może to trochę utrudnić.
Zapraszam do oglądania :)


35 komentarzy:

  1. fajna, ale bardziej na plażę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wersji samej ze sobą zdecydowanie na plażę, bo prześwituje, jednak myślę, że jako bluzka pasuje świetnie i na co dzień :)

      Usuń
  2. Fajna, podoba mi się ten asymetryczny wzór ;)
    http://my-strangee-lifee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również urzekł w niej głównie ten asymetryczny wzór ;p

      Usuń
  3. Prześliczna sukienka. Może stanowić bazę do różnych stylizacji :)


    A G A T H I E

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. też na początku myślałam, że to zupełnie nie dla mnie, ale z dodatkami i w różnych wersjach w końcu się do niej przekonałam ;)

      Usuń
  5. Ja też chcialabym taka paczkę:) Ładna sukienka:) Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli też chcesz to nie pozostaje nic jak ciężka praca i rozwijanie bloga :P

      Usuń
  6. super sukienka :) jakby ją tak związać na boku to dobra do szortów i conversów!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jedną z jej zalet jest to, że nadaje się naprawdę do różnych stylizacji ;p

      Usuń
  7. Cudowna sukienka, nie mogę się doczekać stylizacji z nia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com :) Zachęcam też do wzięcia udziału w rozdaniu, do wygrania wspaniałe wisiorki :) Super blog, chętnie wpadnę tu jeszcze nie raz <3 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczna ta sukienka, bardzo mi się podoba ;)
    Pozdrawiam i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. So lovely post, good weekend! kisses

    http://couturetrend.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za tym sklepem, ale sukienka rzeczywiście rewelacyjna:) Ja teraz poszukuję jakiegoś ciucha, bo na zakończenie szóstej klasy potrzebuję.

    Kolorowe-spinki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam z nimi kilka nie przyjemnych sytuacji niestety, ale transakcje, które się udały mi to wynagrodziły ;)

      Usuń
  11. ładna sukienka ;)
    obserwuję. zapraszam http://izey-izabella.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. nice galaxy top <3 really love the video! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. osobiście nie przepadam za wzorem galaxy ale tu mi się podoba :)
    Mianowałam cię do The Versatile Blogger Award
    więcej informacji znajdziesz u mnie na blogu
    http://justloveme4ever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ! tez sobie kupie taka sukieneczkxe

    OdpowiedzUsuń