środa, 22 maja 2013

Martofchina

Niektórzy z Was pewnie zauważyli, że na blogu pojawił się nowy banner sklepu martofchina.
Dziś krótki post na temat rzeczy z właśnie tej strony. Trafiłam na nią całkiem przypadkowo, bo przez jakąś reklamę, na której widniały przepiękne buty i nie mogłam się powstrzymać, żeby nie zajrzeć. Asortyment przypomina ten ze znanych już stron, jakość jest na tym samym poziomie, a ceny dużo niższe, więc zachęcam do przejrzenia, ale ostrzegam  - to wciąga, ja mogłabym spędzić cały dzień przeglądając kolejne strony butów, torebek... Prezentuję kilka wybranych par, które z chęcią przygarnęłabym dla siebie. :)





Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie i warto przejrzeć rzeczy w wolnym czasie.
Muszę też powiedzieć, że następny post już niedługo, zdjęcia praktycznie gotowe, więc możecie się go spodziewać w przyszłym tygodniu :)


60 komentarzy:

  1. olaboga jakiepieknebuty <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wystarczy ze zobaczylam kilka par na Twoim blogu i wolę nie wchodzic, bo wiem ze jakbym weszla chocby na chwile to zamowilabym jakies;d A na ten miesiac wystarczy zakupow;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo... uwielbiam te buty, tyle cudownych, a do tego jeszcze torebki.. :d

      Usuń
  3. te ostatnie sa boskie <3!

    masz swietnego bloga, bardzo fajnie sie go ogląda, więc z przyjemnoscia obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przygarnełabym te pierwsze, są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są :D . ♥

    Zapraszam do mnie na nową notkę, mam nadzieję że skomentujesz. ;D
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. dziwna nazwa sklepu , ale buciki fajne ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zgodzę się, że nazwa dość dziwna, a nawet odstraszająca, ale rzeczy mają naprawdę ładne :)

      Usuń
    2. też przyznam, że dziwna nazwa, ale nadrabia butami, ubraniami i innymi rzeczami,które mają do zaoferowania ♥

      Usuń
  7. Cudowne są te buty!
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty, tylko nosić *__* littleworldnessy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. dlaczego ja nie jestem milionerką? bym wszystkie ich buty wykupiła, bo są przegenialne!!!

    czekam na kolejny post :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ja to wypatruję kolejnego outfitu, bo masz interesującą urodę, a przez przerwę stęskniłam się za Twoimi modowymi postami ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojejku, strasznie mi miło, dziękuję :*

      Usuń
  11. uwielbiam te chińskie sklepy internetowe, bo za niewielkie pieniądze można coś genialnego u nich kupić. tego jeszcze nie znałam, a jest na serio świetny i ma w końcu nieco inne rzeczy niż pozostałe "hurtownie". życzę udanej współpracy!
    buziaki :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Super buty!
    Zapraszam do siebie na blog o makijażu www.versos-inspiringmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. a i piękna szminka w poprzednim poście!

    OdpowiedzUsuń
  14. Pisali do mnie ostatnio ,fajne mają ciuszki ;dd

    OdpowiedzUsuń
  15. też bym chętnie przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  16. aaaa buciki♥ cudeńka:D muszę koniecznie tą stronkę obczaić;)

    zapraszam na Nowy post

    OdpowiedzUsuń
  17. Buciki są przepiękne. Chętnie bym przygarnęła.. Pół sklepu.. Czekam na te zdjęcia. ♥
    Jeśli znalazłabyś troszkę czasu, by skomentować mojego bloga to bardzo proszę, bo przecież sama wiesz jakie to jest ważne. Odwdzięczę się tym samym :)
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdybym chodziła na wysokich obcasach to bym z chęcią kupiła te białe z ćwiekami z przodu!

    Skom? http://kawiarenka-balladyny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne są takie buty.. Wysoki stan<33 Jak będę starsza to kupię taki♥ A już nie wspomnę o tych pierwszych! Muszę je mieć!

    Obserwujemy? Jeśli tak to zaobserwuj i napisz u mnie, a odwdzięczę się!

    Marquen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu i ja oczywiście też obserwuję!

    Marquen.blogspot.com + zapraszam ponownie jutro!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne są, bardzo mi się podobają, chciałabym któreś <3.

    OdpowiedzUsuń
  22. Boskie buty ! <3

    zapraszam do mnie --------> nedenede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne buty,szkoda że jestem trochę za młoda na takie buty,a po za tym to jestem na nie zdecydowanie za wysoka,heh :)





    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    pa0lka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie stronki, a asortyment świetny! ^^

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne buty :)

    remixeer.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. huhu, łaadne te buty ♥ :3
    sali-pno.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Popatrzeć na nie sobie mogę, ale założyć na nogi - nie ma szans ;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak kiedyś myślałam, a jednak zdarza mi się zaszaleć i kupić nawet jakieś 14-to centymetrowe ;p

      Usuń
  28. dobry asortyment,dla kazdego cos sie znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no na pewno, bo asortyment rozpoczyna się na delikatnych sandałkach, a kończy na creepersach ;p

      Usuń
  29. te pierwsze a'la jeffrey campel <3

    OdpowiedzUsuń
  30. wow! super buty:)
    chętnie zajrzę na stronę sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  31. JAKIE TAM SĄ PIĘKNE BUTY ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne te buty (niektóre bym chciałą natychmiast )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, ja też, nawet nie niektóre, a większość :p

      Usuń
  33. Piękne tam mają Buty *.*
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; )
    Pozdrawiam ! : )

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiam sandały typu czterech pierwszych par :)
    Sama mam dwie pary :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja niestety jeszcze nie jestem posiadaczką żadnej pary, ale mam nadzieję, że za sprawą tego sklepu niedługo będę mogła je zaprezentować :)

      Usuń
  35. Znalazłam tam śliczne buty i chciałabym je kupić, ale nie wiem jak jest z przesyłką i z walutami. Bo nie mam konta międzynarodowego czy czegoś takiego. Z resztą nie bardzo się w ogóle na tym znam. Mogłabyś mi coś na ten temat powiedzieć czy sama nic nie wiesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  36. świetny asortyment, a Twoje stylizacje przyciągają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. sandałki a'la Lita są cudowne,sama mam jedne z deezee:)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetne te buty , ;d skusiłabym sie na jakieś na koturnie ;d

    dodajemy do obserwowanych :) ?

    OdpowiedzUsuń