środa, 15 stycznia 2014

Powrót? & eFoxcity

Witajcie!
Po naprawdę długim czasie postanowiłam napisać, być może wrócić na stałe. Wszystko to jest spowodowane nudą! Od września do listopada byłam w Anglii, w malowniczym miasteczku Ludlow. Miałam okazję sama podróżować pociągiem i zwiedzić Liverpool i Londyn. Ale o tym innym razem.
Dziś chciałabym pokazać wam kilka rzeczy, które wpadły mi w oko na stronie http://www.efoxcity.com

Najlepszą rzeczą na takich stronach zawsze jest według mnie biżuteria , dlatego postanowiłam pokazać wam kilka rzeczy, które przykuły moją uwagę. Jak widać motyw kolców, jaskółek i astec wciąż króluje.



Uwielbiam przeglądać te wszystkie naszyjniki, bransoletki i całą resztę. Choć wiele rzeczy już widziałam to jednak zawsze znajdę coś, co mnie zaskoczy. A jak wam się podoba biżuteria z http://www.efoxcity.com/ ?


23 komentarze:

  1. Wspaniałe są motywy tych naszyjników.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. W tych jaskółkach się z a k o c h a ł a m <3

    rubinowe-wino.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. It is this type of interesting thing with this post of yours. I had been interested with all the topic along with the flow in the story. Keep up to date the truly amazing work.
    HealthCare CPA

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for sharing....Eastern Voyage Pvt. Ltd. providing Luxury train Tours to whole India like Palace on Wheels, Maharajas Express, The Indian Maharaja Express, The Royal Maharaja on Wheels. You can see culture, tradition, customs, foods, cloths, art, royality, wild life, adventure etc on these trains.
    Luxury Indian Train Tours

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę bardzo fajnie napisany post! Przeczytałam calutki i mogę stwierdzić, ze jesteś genialną blogerką i masz szanse się wybić! Zdjęcia też są świetne! moze obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak to zaobserwuj mnie pierwsza i poinformuj mnie o tym na blogu, a zrobie to samo! :)

    zapraszam do mnie : BLOG

    OdpowiedzUsuń
  6. Thanks for writing in such an encouraging post. I had a glimpse of it and couldn’t stop reading till I finished. I have already bookmarked you.

    Gold & silver chain by the inch

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podobają te branzoletki

    zapraszam do mnie
    http://paolciapolcia16.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. naszyjniki świetne ;) miałam już styczność z tą firmą. ;)

    pozdrawiam serdecznie i w wolnej chwili zapraszam do siebie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej :) zapraszam na mojego bloga na ktorym bede wystawiac ciuchy i ksiazki na sprzedaz oraz wymianke :) http://wszystknasprzedaz.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I wanted to thank you for this excellent read!! I definitely loved every little bit of it.Cheers for the info!!!! & This is the perfect blog for anyone who wants to know about this topic. You know so much its almost hard to argue with you

    Dubrovnik villa

    OdpowiedzUsuń
  11. Hi, jestem Karola, muszę potwierdzić, że niezmiernie interesująco opisujesz swojego bloga, nadzwyczaj z zapałem na niego wejdę jeszcze nie raz, pozdrawiam Cię, całusy !

    OdpowiedzUsuń
  12. Directory listing online had been a very popular search tool.
    magento development company in London

    OdpowiedzUsuń
  13. steady once the info, hopefully this info can be useful for everyone who membacanya.oh yes yes do not forget to visit my blog ...!
    OBAT TAHAN LAMA DIATAS RANJANG
    OBAT PATAH TULANG
    OBAT KUAT TAHAN LAMA BERHUBUNGAN SEKUAL
    AWALUDIN
    OBAT PARU-PARU BOLONG

    OdpowiedzUsuń
  14. Thank you for very nice and interesting the information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks, napaka kawili-wiling impormasyon, maaaring maging kapaki-pakinabang para sa amin lahat
    OBAT PENYUBUR KANDUNGAN

    OdpowiedzUsuń